1e week - Reisverslag uit Köln Rodenkirchen, Duitsland van Pernilla Keizer - WaarBenJij.nu 1e week - Reisverslag uit Köln Rodenkirchen, Duitsland van Pernilla Keizer - WaarBenJij.nu

1e week

Door: Pernilla

Blijf op de hoogte en volg Pernilla

05 September 2013 | Duitsland, Köln Rodenkirchen

Woensdag 28 augustus was het dan zover. Met de hele auto vol met spullen ging ik op weg naar Keulen voor de aankomende vijf maanden. De eerste paar dagen verbleven we op een camping aangezien ik nog geen kamer had.
Donderdag was het geregeld, ik had mijn eigen kamer. Een kleine kamer (12m²), maar met alles wat ik nodig heb en een gedeelde badkamer en keuken. Gezellig dacht ik nog met twee huisgenoten. Alleen zie ik ze nooit want ze zitten altijd op hun kamer..
Nadat mijn spullen in mijn kamer gezet zijn is het er één bende, maar daar had ik thuis ook last van.

Afgelopen maandag moest ik om 9 uur in het hotel zijn en kreeg ik te horen dat ik begin met twee weken housekeeping om het hotel te leren kennen en erna verder ga met de receptie. Helemaal leuk! De collega's zijn aardig en ik vermaak me best ondanks dat de hele dag toiletten schoonmaken en andere dingen schoonmaken niet mijn ding is, gelukkig is het maar voor even.

Vandaag, donderdag, en morgen ben ik vrij om op zaterdag weer te beginnen voor zeven dagen. De laatste zeven dagen in de housekeeping. Eens zien hoe ik twee dagen alleen door ga brengen. Ik begin in ieder geval met het schoonmaken van de badkamer en keuken.... (mijn favoriete werkzaamheden)

  • 05 September 2013 - 10:43

    Sandra Gnade:

    Hee Pernilla lekker dat je toch nog snel een kamer hebt gevonden.
    En leuk dat je deze 5 maanden ook verslag gaat uitbrengen, is leuk voor je familie en vrienden, en sommige buurvrouwen

  • 05 September 2013 - 15:05

    Mama:

    Hoi Pernilla.
    Een leuk en positief verslag. Ga vooral door ermee en laat anderen zien hoe jij jezelf er doorheen slaat.
    Je kamer is ingericht en je kan laten weten als je nog iets mist of echt nodig hebt.
    Met de auto ben je er in 2 1/2 uur. Dat heb ik dinsdagavond gemerkt.
    Laat Kirsten maar schuiven met 160km per uur over de Duitse snelwegen.
    Heel veel succes daar en een dikke kus van pa en ma. xxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Köln Rodenkirchen

5 maanden Keulen

5 maanden lang genieten en hard werken in het Barcelo hotel in het mooie Keulen

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2014

Bijna klaar

09 December 2013

De laatste maanden

06 November 2013

-.-

16 Oktober 2013

thuis

30 September 2013

Keine ahnung
Pernilla

Actief sinds 05 Sept. 2013
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 5485

Voorgaande reizen:

28 Januari 2016 - 17 April 2016

Minor op Bali

28 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

5 maanden Keulen

Landen bezocht: