Bijna klaar - Reisverslag uit Köln Rodenkirchen, Duitsland van Pernilla Keizer - WaarBenJij.nu Bijna klaar - Reisverslag uit Köln Rodenkirchen, Duitsland van Pernilla Keizer - WaarBenJij.nu

Bijna klaar

Door: Pernilla Keizer

Blijf op de hoogte en volg Pernilla

07 Januari 2014 | Duitsland, Köln Rodenkirchen

De tijd gaat zo snel, het is alweer 2014 en ik heb nog maar minder dan één maand stage. Na een paar dagen thuis geweest te zijn ga ik vandaag weer terug naar Keulen voor de laatste weken waar ik ontzettend veel zin in heb.
Aangezien ik nog redelijk wat moet doen wordt het een tijd van stage, stage opdrachten, ondernemingsplan en genieten van de laatste momenten in Keulen. Voor de laatste paar keer gezellig uit eten met Jenn, gezellig kletsen met mijn buurjongens en buurvrouw en het shoppen wat ik echt nog even moet doen voor ik terug ga. Oh, en naar de dierentuin moeten Jenn en ik nog doen.
Ik vond het ontzettend leuk om al mijn lieve vriendinnetjes weer te zien in de tijd dat ik even thuis ben geweest en ben blij als ik ze wee vaker kan zien!
Maar voor nu, tot over drie en een halve week!

Bis bald,

• 10 Januari 2014 - 19:00

Mama:

Hoi mop

Altijd gezellig als je weer even een paar dagen thuis bent. Het is nu 10 januari, dus nog 21 dagen tot de laatste dag januari voor de deur staat. 21 dagen, voor jou in Keulen en voor ons allen hier thuis een goed te overziene periode. Voor je oma een periode waarbij ze dagelijks zal aftellen tot de dag daar is dat je weer echt thuis zal zijn en zal blijven. Doe nog even goed je best met alles wat je nog moet of wil doen. Deze periode neemt niemand je meer af en is een mooie ervaring.

Dikke kus, mama