-.- - Reisverslag uit Köln Rodenkirchen, Duitsland van Pernilla Keizer - WaarBenJij.nu -.- - Reisverslag uit Köln Rodenkirchen, Duitsland van Pernilla Keizer - WaarBenJij.nu

-.-

Door: Pernilla Keizer

Blijf op de hoogte en volg Pernilla

06 November 2013 | Duitsland, Köln Rodenkirchen

Bij deze maar weer eens een verhaal uit het o zo koude en regenachtige Köln. Het regent hier sinds een paar dagen bijna alleen maar en het is zo koud dat je het liefst spontaan een winterslaap doet, wat helaas niet mogelijk is... En sinds gisteren zijn mijn versnellingen ermee opgehouden waardoor ik nu alleen nog maar in versnelling 1 fietsen kan waardoor ik amper nog vooruit kom en dat is niet heel fijn met de regen, but what to do about it?

Mijn bezoek van vorige week is ondertussen alweer een week weg en terwijl ik eigenlijk ervoor mijn kamer had willen schoonmaken heb ik dat maar vandaag eindelijk gedaan. Ik heb alles een beter plekje gegeven en heb nu veel meer ruimte op bureau waardoor ik niet elke keer op mijn bed hoef neer te leggen. Ik heb ook maar mijn was opgevouwen en netjes in mijn kast gelegd nadat mijn kamer voor een halve week een wasserette was. De kasten beginnen steeds leger te raken en elke keer als er iemand van thuis komt nemen ze wat dingen mee naar huis. Misschien krijg ik dan toch een keer ruimte in mijn kamer.

En wat was ik gisteren trots op mijzelf. Voor het eerst in twee maanden heb ik aardappelen met groente en vlees gegeten en dat ook nog zelf gemaakt. En het was zo goed bevallen dat ik voor vandaag ook maar meteen broccoli gekocht had en dat dus vanavond gegeten heb. Door het weinige eten wat ik hier eet en door het "heerlijke" eten wat het hotel elke dag aanbiedt ben ik al 2.5 kilo afgevallen wat niet heel vervelend is. Ik ben benieuwd of er nog wat bij gaat komen of dat het hierbij blijft.

Ondertussen werk ik nog steeds vijf dagen in de week achter de receptie. Ik ben ook nog steeds druk bezig met alle bewijzen verzamelen en heb na twee weken nog steeds mijn beoordeling niet terug, maar verder gaat het top op stage. Ik ben benieuwd of ik dit werkproces ga halen en wanneer ik moet beginnen bij de afdeling service. Volgens mij weet niemand dat tot nu toe dus het zal een grote verrassing worden!

Nadat ik vrijdag mijn negende werkdag achter elkaar gewerkt heb, heb ik zaterdag en zondag weekend en komen mama, Kirsten en Jonna langs. De printer/scanner/kopieerapparaat wordt langsgebracht en het nodige voedsel. Zo kan ik alle bewijzen printen en aan mijn manager laten zien zodat zij ze kan ondertekenen en ik de bewijzen ga halen (hopelijk). Ook voor mijn ondernemingsplan wordt het tijd om mee te beginnen en dat is nogal wat, pfoe!

Maar nog drie maanden om alles voor elkaar te krijgen en dat gaat hopelijk helemaal goed komen!
Omdat ik weet dat Albert en Cobi deze verslagen af en toe ook lezen wil ik ze via deze weg nogmaals bedanken voor het helpen bij het vertalen van mijn bewijzen! :)

Morgen heb ik gelukkig een spät dienst waardoor ik morgen wat langer kan slapen en in de ochtend nog aan mijn bewijzen kan zitten op een opgeruimd bureau!

En oh wat verlang ik naar vakantie.

  • 07 November 2013 - 02:10

    Jen:

    Pernilla ik ben zo blij met jou! Ik wist namelijk niet dat je begeleider de verslagen moest ondertekenen. Oh oh oh, wat moest ik toch zonder jou!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Köln Rodenkirchen

5 maanden Keulen

5 maanden lang genieten en hard werken in het Barcelo hotel in het mooie Keulen

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2014

Bijna klaar

09 December 2013

De laatste maanden

06 November 2013

-.-

16 Oktober 2013

thuis

30 September 2013

Keine ahnung
Pernilla

Actief sinds 05 Sept. 2013
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 5470

Voorgaande reizen:

28 Januari 2016 - 17 April 2016

Minor op Bali

28 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

5 maanden Keulen

Landen bezocht: